dimecres, 11 de juny del 2008

Jo també estic en crisi!

Per això trigo a actualitzar el blog. La meva crisi aquests dies és sobretot de falta de TEMPS. Ja ho veus Miquel, ja torna a aparèixer el temps! Ho superaré, en pocs dies tornaré a penjar coses.


PD: Ja he començat a buscar solucions a aquesta crisi . Al juliol participaré en un seminari sobre la gestió del temps i l'estrés que hem organitzat a la meva empresa. Aprofito per dir-vos que a la feina hem estrenat web. Si hi voleu un tomb és aquesta.
http://fes.olot.cat/

Petons a tots.

6 comentaris:

pericogranollers ha dit...

joder "olo" ¿participar en un seminario sobre gestion de tiempo y estres? solo de pensarlo ya me e estresado jejejejejejejejejej......saludos y arecuperar tiempo para ti y tus cosas que tambien es importante

Tot Barcelona ha dit...

Si, tienes razón, P. Granollers, me recuerda al inventor de la nada. Si, el del agujero del donuts, un marinero sueco de nombre Joanesthon, que invento el agujero ( la nada) y que aún hoy, tercera generación, su familia cobra royaltis de la patente...¡ cobrar por un agujero lleno de nada ¡es genial....

Unknown ha dit...

Jo vaig fer un seminari d'aquests fa temps. Va molt bé, però al cap d'uns dies no te'n recordes i tornes a estressar-te. brrrrrr.

Anònim ha dit...

Olo, how are you? Sorru

Unknown ha dit...

Hola Esther!! m'en alegro que la manca de temps no hagi estat per motius de salut. Espero llegir aviat la teva col.laboració a POL, et felicito pel teu fabulós blog, i desitjante unes felices vacances, t'envio una forta abraçada. Peret

Ester ha dit...

Gràcies a tots, us envio un cabàs de petons